vrijdag 1 januari 2016

Goede voornemens

Een nieuw jaar vraagt traditioneel om goede voornemens. Hier heb ik zelf een hekel aan. Niet omdat ik bang ben om mijn goede voornemens uiteindelijk te breken, maar vooral omdat ik geen specifieke dag nodig heb om hiermee te beginnen.
Desalniettemin lijkt de eerste dag van het jaar me wel een mooie gelegenheid om mijn weblog weer nieuw leven in te blazen (met een veel logischer naam natuurlijk). De aanleiding hiervoor is te vinden in mijn meest recente fietsavonturen waarbij ik wat meer van de wereld heb ontdekt. Omdat foto's alleen het hele verhaal niet vertellen heb ik daarbij ook een stukje tekst geschreven. Uiteraard van ten minste 1001 woorden, anders is het zinloos. Dit vond ik leuk om te doen en om het nog leuker te maken deel ik dit graag met jou als lezer.
Mijn goede voornemen: minstens elke twee weken een bericht posten. (dus aan het einde van 2016 minstens 26 posts).
De beste wensen voor 2016!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten